تبلیغات
دهکده رمز و چیت دهکده رمز و چیت - اطلاعاتی درباره بازی COMMAND& CONQUER 4
 

اطلاعاتی درباره بازی COMMAND& CONQUER 4

نویسنده: proffesor nioton موضوع: pc، 

 

سازنده : EA Los Angeles
ناشر : EA
طراحان : Samuel Bass
Raj Joshi
موتور گرافیکی : RNA
پلتفرم : PC
تاریخ عرضه : 2010
ژانر : RTS
Mode : تک نفره ، cooperative multiplayer
درجه بندی سنی : نامعلوم
سایت رسمی بازی :
کد:
http://www.commandandconquer.com/cnc4/



خب EA بعد از چند ماهی که خبر عرضه ی نسخه ی جدیدی از سری اصلی C&C بود چند وقت پیش به طور رسمی نسخه ی چهارم رو تایید کرد
بعد از موفقیت C&C 3 که ادامه ی داستان رو پی می گرفت و هم از نظر تجاری و هم از نظر منتقدین موفق
بود پیش بینی این که این فرانشایز ادامه خواهد داشت کاری آسان بود .

یک مصاحبه با سایت گیم اسپات و مطالب جالب در ادامه ی مطلب

رمز های left 4 dead 2 رو در صفحات جانبی واستون قرار دادم.

مصاحبه ی سایت گیم اسپات با Samuel Bass

GameSpot : از اینکه اولین سایتی هستیم که به طور رسمی اطلاعات بازی توسط شما را به دنیا مخابره می کنیم بسیار خوشحالیم . لطفا اطلاعاتی از بازی به ما بدهید ... اینطور که معلوم است با تغییرات زیادی رو به رو هستیم .
Samuel Bass : بازی Command & Conquer 4 تفاوت های فاحشی با هر کاری که قبلا کرده ایم دارد .
ما دارای یکی از بهترین بازی های RTS جهان هستیم و از اینکه آنرا به جهانیان معرفی می کنیم خرسندیم .
یکی از چیز هایی که باید شما سریعا بدانید این است که بازی از نظر داستانی ادامه ی Tiberian Dawn خواهد بود . به جز داستانی جدید ، ما شاهد ویژگی های بسیار و جدید ، سیستم کلاس ها ، المان های RPG که در بازی گنجانده شده است ، مولتی پلیر بسیار بزرگ و قوی و صدها چیز جدید دیگر .

GS : با فهمیده ایم که حالت class-based در بازی وجود داره . می توانید در این باره توضیح دهید ؟ آیا این به معنی این است که یک Hero انتخاب می شود و بازی با آن ادامه پیدا می کند ؟

SB : ما سه کلاس با قابلیت آپگرید شدن را درست کردیم ، هر کلاس دارای یونیت ها استاندارد مانند engineer ، ساختمان نیرو و... دارند ،که لزوم یک بازی RTS هستند
ما قصد داریم کلاس ها رو طوری طراحی کنیم که هر سه دارای حمله ، دفاع و پشتیبانی یکسان باشند .

GS : ما می دونیم که هواداران مشتاق یک بازی بزرگ از نظر مولتی پلیر هستند و قرار است در بازی Exp که در حالت تک نفره کسب شده به حالت مولتی پلیر اضافه بشه این امر چگونه اتفاق می افته ؟

SB : در اصل شما در هر حالتی که بازی می کنید به عنوان مثال single-player, co-op, skirmish و یا online تجربه کسب می کنید که این تجربه در پروفایل شما ثبت خواهد شد با استفاده از این پروفایل و تجربه هایتان شما می توانید در بازی Level Up شوید ، unit های جدید بدست آورید و کلا توانایی آپگرید کردن را بدست می آورید.
C&C 4 بیشتر از هر بازی ای که تا کنون ساخته ایم دارای Unit است .

GS : معلومه که نیرو های جدید زیادی در بازی وجود خواهد داشت می شه بیشتر توضیح بدین ؟

SB : هر وقت که ما می خواستیم بازی جدیدی از C&C بسازیم همیشه سعی داشتیم که تعادل بین نیروهای کلاسیک بازی و نیرو های جدید حفظ شود
ما به Fan های بازی می گوییم که توقع آنها از نیروها و کلاس را برآورده خواهیم کرد
یکی از هدف های ما داشتن یک طراحب خوب و انعطاف پذیر برای ساخت و ساز های بازی است

GS : ما فهمیدیم که سیستم Co-oP بازی مثل Red Alert 3 است چرا این سیستم اضافه شده است ؟

SB : با توجه به این که نظرات کاربران به این سیستم در رد الرت 3 کاملا مثبت بود این سیستم همانند قبل در بازی گنجانده شده است

GS : صداهایی شنیده میشه که قرار است C&C 4 داستان حماسی Tiberium را تمام کند ، داستانی که 15 سال است ادامه دارد چرا تصمیم گرفتید داستان را در این نسخه تمام کنید ؟ آیا طرفداران از پایان داستان راضی خواهند شد ؟ آیا کین به هدف خود می رسد ؟

SB : براستی این آخر داستان است ، داستانی که از سال 1995 آغاز شد؛ پایان داستان GDI ، NOD و از همه مهمتر Kane
ما داریم داستان رو از تمام بازی های قبلی جمع می کنیم و اونها رو به هم وصل می کنیم به طوری که بتوانیم نظر همه و مخصوصا Fan ها را جذب کنیم .
داستان بازی از سال 2062 آغاز می شود 15 سال بعد از C&C 3


درباره ی Kane هم نمی تونم توضیح بدم چون می خوایم داستان رو حفظ کنیم

بعدش هم درباره ی نسخه های بازی صحبت می کنن که Bass میگه بازی برای PC به طور انحصاری در حال ساخته
بعد GS میگه اگه این پایان داستانه آیا این فرانشایز ادامه خواهد داشت ؟ و Bass می گه فعلا ما فقط درباره ی C&C 4 می تونیم حرف بزنیم اما تقریبا از حرفاش میشه فهمید که داستان کلی بازی می تونه ادامه پیدا کنه


منبع گیم اسپات با خلاصه !

 

() نظرات